Aika | Teema |
Ilmoittautuminen |
---|---|---|
Ma 25.1. klo 15-16.30 | Arvioinnin tehtävät ja arvioinnin yleiset periaatteet |
Viim. 23.1. klo 12.00, linkki Tilaisuus täynnä! |
Ti 26.1. klo 15-16.30 | Taide- ja taitoaineiden sekä valinnaisten aineiden arviointi |
Viim. 24.1. klo 12.00, linkki Tilaisuus täynnä! |
Ke 27.1. klo 15-16.30 | Todistusmerkinnät, yksilöllistäminen ja poissaolot |
Viim. 25.1. klo 12.00, linkki Tilaisuus täynnä! |
Ti 2.2. klo 15-16.30 | Päättöarviointi ja päättö- arvosanan muodostaminen |
Viim. 31.1. klo 12.00, linkki Tilaisuus täynnä! |
Ke 3.2. klo 15-16.30 | Oppimisen tuen sekä maahanmuuttotaustaisten oppilaiden arviointikysymyksiä |
Viim 1.2. klo 12.00, linkki Tilaisuus täynnä! |
To 4.2. klo 16.15-17.45 | Arvioinnin tehtävät ja arvioinnin yleiset periaatteet |
Viim. 2.2. klo 12, linkki Tilaisuus täynnä! |
Ma 8.2. klo 16.15-17.45 | Taide- ja taitoaineiden sekä valinnaisten aineiden arviointi |
Viim. 6.2. klo 12, linkki Tilaisuus täynnä! |
To 11.2. klo 16.15-17.45 | Todistusmerkinnät, yksilöllistäminen ja poissaolot |
Viim. 9.2. klo 12, linkki Tilaisuus täynnä! |
Ti 16.2. klo 16.15-17.45 | Päättöarviointi ja päättöarvosanan muodostaminen |
Viim. 14.2. klo 12, linkki Tilaisuus täynnä! |
To 18.2. klo 16.15-17.45 | Oppimisen tuen sekä maahanmuuttotaustaisten oppilaiden arviointikysymyksiä |
Viim. 16.2. klo 12, linkki Tilaisuus täynnä! |
Ma 15.3. klo 16.15-17.45 | Arvioinnin tehtävät ja arvioinnin yleiset periaatteet |
Viim. 12.3. klo 12, linkki Tilaisuus täynnä! |
To 18.3. klo 16.15-17.45 | Taide- ja taitoaineiden sekä valinnaisten aineiden arviointi |
Viim. 16.3. klo 12, linkki Tilaisuus täynnä! |
Ti 23.3. klo 16.15-17.45 | Todistusmerkinnät, yksilöllistäminen ja poissaolot |
Viim. 19.3. klo 12, linkki Tilaisuus täynnä! |
Ke 24.3. klo 16.15-17.45 | Oppimisen tuen sekä maahanmuuttotaustaisten oppilaiden arviointikysymyksiä |
Viim. 22.3. klo 12, linkki Tilaisuus täynnä! |
Ti 30.3. klo 16.15-17.45 | Päättöarviointi ja päättöarvosanan muodostaminen |
Viim. 26.3. klo 12, linkki Tilaisuus täynnä! |