Hyppää pääsisältöön

Asiointi ja asiakaskokemus

Opetushallituksen keskeisiä asiakkaita ovat oppijat, oppimisen ja kansainvälistymisen asiantuntijat, varhaiskasvatuksen, opetuksen ja koulutuksen järjestäjät sekä korkeakoulut, työelämä ja koko ympäröivä yhteiskunta päätöksentekijöineen.

Parannamme palvelujamme ja kehitämme toimintaamme yhdessä asiakkaidemme ja kumppaneidemme kanssa. Keräämme säännöllisesti palautetta palveluistamme, kehitämme toimintaamme yhdessä asiakkaiden ja kumppaneidemme kanssa sekä parannamme asiakaskokemustamme ja asiointiamme.

Palvelulupauksemme

Palvelulupauksemme

Kehitämme koulutusta, varhaiskasvatusta ja jatkuvaa oppimista sekä edistämme kansainvälisyyttä yhdessä asiakkaidemme ja kumppaneidemme kanssa. Opetushallituksen palvelut tukevat asiakkaitamme oppimiseen ja kansainvälistymiseen liittyvissä asioissa.

Opetushallituksen palveluiden tilannekuva

Opetushallituksen palveluiden tilannekuva

Keräämme säännöllisesti tietoa ja palautetta palveluistamme. Julkaisemme palveluidemme ensimmäisen tilannekuvan alkuvuodesta 2023.

Osallistu kehittämistyöhön

Osallistu kehittämistyöhön

Parannamme palvelujamme ja kehitämme toimintaamme yhdessä asiakkaidemme ja kumppaneidemme kanssa. Osallistamme asiakkaitamme ja kumppaneitamme laajasti erilaisissa kehitystöissä.

Asiakaskokemuksen kehittäminen

Asiakaskokemuksen kehittäminen

Asiakaskokemuksen kehittämisen perustana Opetushallituksessa on toimiva vuorovaikutus asiakkaiden kanssa sekä asiakaskokemuksen ongelmakohtien nopea tunnistaminen ja ratkaiseminen.