Uutinen
31.3.2020
Kampanja kerää kulttuurihankkeiden tarjontaa verkkoon
Euroopan komissio on käynnistänyt somekampanjan #CreativeEuropeAtHome. Kampanjan tarkoituksena on kerätä ja jakaa EU:n Luova Eurooppa -ohjelmasta rahoitettujen hankkeiden tapahtumia ja sisältöjä, jotka ovat verkossa ja avoimia kaikille Euroopassa.
Kuva:
Euroopan komissio
Myös suomalaisia hanketoimijoita kutsutaan mukaan kampanjaan. Osallistuminen edellyttää, että verkossa jaettava taiteellinen tuotos on
- saanut rahoitusta EU:n Luova Eurooppa -ohjelmasta
- avoin kaikille maantieteellisestä sijainnista riippumatta.
Kampanja pyörii Facebookissa, Instagramissa ja Twitterissä. Julkaisuun on liitettävä kampanjan tunnus #CreativeEuropeAtHome ja EU:n Luova Eurooppa -ohjelman sometili.