Uutinen

Kohti parempaa asiakaskokemusta 10.2.

Uusi Europassi on ollut käytössä nyt reilun kaksi vuotta ja on hyvä hetki pohtia miten Suomen Europassi-keskus voisi paremmin tukea ja tehdä yhteistyötä asiakkaidemme kanssa.

Kohti parempaa asiakaskokemusta: piirroskuva työntekijöistä.

Haluamme kehittää Europassi-työtä Suomessa yhdessä asiakkaidemme kanssa. Tervetuloa keskustelemaan ja kuulemaan Europassista yhdessä. 

Alustava ohjelma 10.2.

10.00 Tervetulosanat, johtaja Paula Merikko, Asiakkuudet ja tieto

10.05 Europassin asiakastyö – miksi haluamme kehittää sitä paremmaksi? Asiakkuuskokemuspäällikkö Elina Piskonen ja Europassin asiantuntija Susanna Kärki

10.15  What is topical with Europass in 2023? Representative of the European Commission

10.40 Tauko

10.45 Europassin asiakastyön kehittäminen: 1. Kohti parempaa yhteistyötä ja tukea kumppaneille, 2.  Europass Mobility, palvelun nykyaikaistaminen yhteistyössä

11.30 Tilaisuuden päätös

Ilmoittaudu täällä: https://link.webropol.com/s/Europassi2023
Tapahtuma järjestetään Teams-yhteyksillä.

Odotamme jo kovasti mahdollisuutta kuulla teitä ja keskustella yhdessä!
Vinkkaa myös kollegalle.


Takaisin Europassin etusivulle