Uutinen

Kohti parempaa asiakaskokemusta 10.2.

Uusi Europassi on ollut käytössä nyt reilun kaksi vuotta ja on hyvä hetki pohtia miten Suomen Europassi-keskus voisi paremmin tukea ja tehdä yhteistyötä asiakkaidemme kanssa.

Kohti parempaa asiakaskokemusta: piirroskuva työntekijöistä.

Haluamme kehittää Europassi-työtä Suomessa yhdessä asiakkaidemme kanssa. Tervetuloa keskustelemaan ja kuulemaan Europassista yhdessä. 

Tervetuloa tilaisuuteen perjantaina 10.2.2023

Kutsua ja linkkiä tilaisuuteen saa mielellään jakaa myös kollegoille.

Ohjelma

10.00 Tervetulosanat, johtaja Paula Merikko, Asiakkuudet ja tieto

10.05 Europassin asiakastyö – miksi haluamme kehittää sitä paremmaksi? Asiakkuuskokemuspäällikkö Elina Piskonen ja Europassin asiantuntija Susanna Kärki

10.15  What is topical with Europass in 2023? Dimitrios Pikios, Team Leader Europass, DG Employment, Social Affairs and Inclusion

10.40 Tauko

10.45 Europassin asiakastyön kehittäminen: 1. Kohti parempaa yhteistyötä ja tukea kumppaneille, 2.  Europass Mobility, palvelun nykyaikaistaminen yhteistyössä

11.30 Tilaisuuden päätös

 

Tärkeät linkit
 


Linkki Teams-tapahtumaan

Voit myös edelleen ilmoittautua tapahtumaan täällä: https://link.webropol.com/s/Europassi2023


Odotamme jo kovasti mahdollisuutta kuulla teitä ja keskustella yhdessä!
Vinkkaa myös kollegalle.


Takaisin Europassin etusivulle