Vaikuta palveluihimme – vastaa Opetushallituksen asiakaskyselyyn!
Vastaamalla voit vaikuttaa siihen, miten kehitämme palveluitamme vastaamaan asiakkaidemme tarpeisiin entistä paremmin.
Vastaaminen vie aikaa noin viisi minuuttia, ja se on täysin anonyymiä.
Pääset vastaamaan kyselyyn tästä linkistä
Kysely auttaa tunnistamaan kehityskohteita
Opetushallituksen palveluiden yhteinen asiakaskysely toteutettiin ensimmäisen kerran syksyllä 2023. Kyselyyn vastanneet asiakkaamme nostivat Opetushallituksen kehittämiskohteiksi tiedon löydettävyyden, selkeän viestinnän ja palautteen antamisen mahdollisuudet. Parantamista toivottiin lisäksi palveluiden nopeuteen, käytön helppouteen ja vuorovaikutukseen.
Nyt toista kertaa toteutettava kysely auttaa meitä arvioimaan miten olemme onnistuneet ja edelleen parantamaan palveluitamme. Lämmin kiitos ajastasi jo etukäteen!
Tutustu myös muihin osallistumismahdollisuuksiin
Opetushallituksen verkkosivuilta löydät tietoa erilaisista mahdollisuuksista osallistua toimintamme ja palveluidemme kehittämiseen. Lisäksi Opetushallituksen Asiakaspulssi-uutiskirje koostaa yhteen ajankohtaiset nostot teemaan liittyen.
Asiakaspulssin ja muita Opetushallituksen uutiskirjeitä pääset tilaamaan täältä
Lisätietoja erilaisista mahdollisuuksista osallistua Opetushallituksen toiminnan ja palveluiden kehittämiseen
Opetushallituksella asiakkaita ysiluokkalaisista opetusalan ammattilaisiin
Lisätietoja:
- Asiakaspalvelupäällikkö Annika Grönholm, annika.gronholm [at] oph.fi (annika[dot]gronholm[at]oph[dot]fi), 029 533 1053
- Asiakaskokemuspäällikkö Elina Piskonen, elina.piskonen [at] oph.fi (elina[dot]piskonen[at]oph[dot]fi), 029 533 1114