Pukeutuminen (s. 106)
Opiskelijat aloittavat vaatesanaston kertaamisen ja kartuttamisen keskustelemalla ensin pareittain sivulla 106 olevista kysymyksistä. Kysymykset ja niiden vastaukset käydään sitten vielä yhdessä läpi, ja opettaja kirjoittaa sanastoa taululle.
Tämän jälkeen opiskelijat katselevat pareittain sivulla olevien henkilöiden kuvia ja harjoittelevat pareittain kuvailemaan näitä henkilöitä ja heidän vaatetustaan. Seuraavaksi parit lukevat sivulla olevat kuvaukset ja päättelevät yhdessä, mihin kuvaan ne kuuluvat. Kuvaukset luetaan lopuksi vielä yhdessä läpi opettajan johdolla ja selvitetään niiden epäselvät kohdat.
Vaatteiden merkintöjä (s. 107)
Vaatteiden merkintöjen kanssa työskennellään ensin pareittain, jolloin jokainen voi rauhassa pohtia ja miettiä; sitten ryhmänä opettajan kanssa, jolloin varmistetaan, että asiat on ymmärretty.
Opiskelijat tutkivat ensin sivulla olevia vaatemerkintöjä ja vastaavat niitä koskeviin kysymyksiin. Samalla tavalla tutkitaan myös vaatteiden tavallisimmat merkinnät. Kun sivun tehtävät on tehty, voidaan vielä tutkia omista vaatteita niissä olevia merkintöjä.
Vaatteet sään mukaan (s. 108)
Opiskelijat lukevat pareittain sivulla olevat sääkuvaukset ja pohtivat pareittain, mitä vaatteita kyseisellä säällä tarvitaan. Ensin työskennellään pareittain, sitten ryhmänä opettajan johdolla tarkastetaan tehtävä ja keskustellaan siitä.
Seuraavaksi opiskelijat etsivät päivän säätiedotuksen lehdestä tai internetistä. Sitten he vastaavat sivulla oleviin sääkysymyksiin.